czwartek, 24 kwietnia 2014

Beauty

No więc przyszła pora na trochę naszego 'kosmetycznego' światka. 
No. 1 
Absolutnie uwielbiana przez nas PUMA, nie to żebyśmy na spółę psikały się jedną buteleczką, pokręcone po niej jesteśmy, ale nie aż do tego stopnia ! ;)


No. 2 Lakiery

T jako starsza już Pani inwestuje kosmetyczkę, ja jednak prawie co drugi dzień wiodę życie biedaczki starając się stworzyć na swoich paznokciach arcydzieło. Niestety chyba w szkole na zajęciach plastycznych myślałam o niebieskich migdałach i z artystką nie mam nic wspólnego.
Zdecydowanie wśród lakierów króluje u mnie marka BELL, Wam pokazuję tylko moje ulubione typy, których używam najczęściej. Chcąc zaprezentować całą kolekcję ładowałabym zdjęcia do rana ( a wspominałam już kiedyś, że jestem leniwcem ! )




No. 3 CUD ! 
Marka AVON zdecydowanie zasłużyła na 5 z ogromnym plusem ! Czekając aż moje "dzieła sztuki" wyschną przeważnie zachowywałam się jakbym miała robaki w pupie ( wybaczcie, ale to najlepsze porównanie jakie mi przyszło do głowy ! ). Na ratunek przyszedł spray, który zdecydowanie przyspiesza te katusze !



No. 4 Psiik !

Skoro już się ejwonujemy to pora na moje kolejne odkrycie ( odkrywcą zostałam, no patrzcie ! )
Do tej pory miałam ogromny problem z bardzo szybko "schodzącym" makijażem. Od momentu zakupu codziennie kilkakrotnie spryskuję nim twarz, jest rewelacyjny! Początkowo bałam się, że na mojej wrażliwej skórze może pojawić się uczulenie, ale nic z tych rzeczy ! ;)


No. 5 Lips !

Niekwestionowanymi królowymi mojej bałaganiarskiej torebki są błyszczyki VIPERY.
Przeważnie decyduję się na naturalny kolor, ale od czasu do czasu trochę koloru się należy ! ;)


No. 6 Supermenka

Czerwony błyszczyk BELL zasłużył na miano supermenki. Jeżeli chcecie, aby Wasze usta były krwiście soczyste przez CAŁĄ ( i nie ma tu ani odrobiny przesady! ) noc koniecznie musicie go kupić.


NO. 7

Zdecydowanie należymy do BIAŁYCH ludzi. Białe jak ściana jesteśmy przez okrągły rok. Z pomocą przychodzi nam marka DOVE. Z opalenizną to u nas bardzo kiepsko, ale dzięki takim balsamom jak ten nogi wyglądają choć trochę lepiej ! ;) 


A jakie są Wasze ulubione kosmetyki ? Podzielcie się!
TP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

deezer

Lookbook